Anulowanie zamówienia - punkty w skarbonce
Czy punkty skarbonki odejmują się przy anulowanym zamówieniu?
Jeżeli zamówienie zostało opłacone - klient nie może samodzielnie go anulować, musi zwrócić się do obsługi klienta cateringu.
Gdy zamówienie zostaje anulowane przez administratora - trzeba samemu edytować punkty za zamówienie.
Related Articles
Zamówienia
Na tej podstronie znajdziemy dane dotyczące wszystkich zamówień w systemie. Część 1 podstrony U góry widzimy opcje, podobne do tych z wcześniejszych podstron. Znajduje się tu też część danych dot. zamówień: Część 2 podstrony (widoczna po przejechaniu ...
Nowe zamówienia
Wchodząc w widok “Nowe zamówienie” możliwe jest wybranie daty i dodanie dań z całego menu lub tych dań, które były w menu w danym dniu -> aby zwiększyć ilości robionych dań na dany dzień. Paramarki nie służą do tego, żeby robić zamówienia. One służą ...
Anulowanie zamówienia / Zwrot pieniędzy klientowi
x
Zamówienia hurtowe
Efektywnie obsługuj zamówienia hurtowe pod imprezy firmowe, konferencje, różne eventy czy nawet wesela, komunie, chrzciny itp. Moduł pozwala wybrać jakie dania z Twojej bazy mają zostać wyprodukowane i dla kogo (określając wtedy “paramarkę”) poprzez ...
WOM w Caterings
Wskaźnik WOM Co to jest WOM? Wskaźnik WOM pokazuje wartość po obróbce mechanicznej. Jest wyrażany w procentach. Gdzie znajdziesz wskaźnik WOM? Wskaźniki WOM i WOT wyświetlają się w 2 miejscach w panelu admina – w Składnikach i Przepisach (kategoria: ...