Anulowanie zamówienia - punkty w skarbonce

Anulowanie zamówienia - punkty w skarbonce

Czy punkty skarbonki odejmują się przy anulowanym zamówieniu?


Jeżeli zamówienie zostało opłacone - klient nie może samodzielnie go anulować, musi zwrócić się do obsługi klienta cateringu. 

Gdy zamówienie zostaje anulowane przez administratora - trzeba samemu edytować punkty za zamówienie.


    • Related Articles

    • Zamówienia

      Na tej podstronie znajdziemy dane dotyczące wszystkich zamówień w systemie. Część 1 podstrony U góry widzimy opcje, podobne do tych z wcześniejszych podstron. Znajduje się tu też część danych dot. zamówień: Część 2 podstrony (widoczna po przejechaniu ...
    • Nowe zamówienia

      Wchodząc w widok “Nowe zamówienie” możliwe jest wybranie daty i dodanie dań z całego menu lub tych dań, które były w menu w danym dniu -> aby zwiększyć ilości robionych dań na dany dzień. Paramarki nie służą do tego, żeby robić zamówienia. One służą ...
    • Anulowanie zamówienia / Zwrot pieniędzy klientowi

      x
    • Zamówienia hurtowe

      Efektywnie obsługuj zamówienia hurtowe pod imprezy firmowe, konferencje, różne eventy czy nawet wesela, komunie, chrzciny itp. Moduł pozwala wybrać jakie dania z Twojej bazy mają zostać wyprodukowane i dla kogo (określając wtedy “paramarkę”) poprzez ...
    • WOM w Caterings

      Wskaźnik WOM Co to jest WOM? Wskaźnik WOM pokazuje wartość po obróbce mechanicznej. Jest wyrażany w procentach. Gdzie znajdziesz wskaźnik WOM? Wskaźniki WOM i WOT wyświetlają się w 2 miejscach w panelu admina – w Składnikach i Przepisach (kategoria: ...