Czym są „komunikaty” na torbie i jak je wykorzystać?
Komunikaty służą do poinformowania o ważnej sprawie klientów, którzy mają torbę na dany dzień. Przykładowo może to być komunikat o spóźnionej dostawie, o dostawie świątecznej etc.
Gdzie dodać komunikat?
Komunikat można dodać w zakładce Komunikaty. Może to być zwykły tekst, ale też HTML.
Gdzie klient zobaczy komunikat?
Klient widzi komunikat w panelu klienta na dniu diety, poniżej przykład dla dnia 11.11:
Related Articles
Komunikaty
Zakładka "Komunikaty" to przestań, w której można utworzyć oraz podejrzeć wiadomości wyświetlane w ramach profilu klienta. W komunikacie możemy utworzyć dowolną treść np. o utrudnieniach z dostawą, o nagłej zmianie posiłku w diecie czy wyjątkowej ...
Czym jest "Przepis" w Caterings?
Czym jest "Przepis" w Caterings? Przepis to element dania (danie jest tym co dostaje klient). Przepis jest tym co ma zrobić kuchnia. Przykładowo: jeżeli nie będzie przepisu np. na pokrojoną paprykę, to kuchnia tej papryki nie pokroi. Jak robić ...
Dlaczego podwójnie występują składniki na pojemnikach (raport "Naklejki na dania")?
Możliwa jest taka konfiguracja w której różne składniki nazywamy taką samą nazwą dla klienta i jednocześnie dodajemy je do dania. Tym sposobem pokaże się więc lista składników w raporcie i z tymi samymi nazwami dla klienta. W sytuacji jak ...
Czym jest szablon i jak go stworzyć?
x
Jak podłączyć i konfigurować PayNow?
Aby poprawnie podłączyć PayNow do systemu Caterings należy: 1.Wejść na panel mBanku -> PayNow, po czym wejść w 'ustawienia' i 'zębatkę' 2.Następnie należy przejść do 'Sklepy i Punkty Płatności' i dodać nowy 'Sklep' 3.Przy 'Domena sklepu' należy ...