Czym są „komunikaty” na torbie i jak je wykorzystać?

Czym są „komunikaty” na torbie i jak je wykorzystać?

Komunikaty służą do poinformowania o ważnej sprawie klientów, którzy mają torbę na dany dzień. Przykładowo może to być komunikat o spóźnionej dostawie, o dostawie świątecznej etc.

Gdzie dodać komunikat?

Komunikat można dodać w zakładce Komunikaty. Może to być zwykły tekst, ale też HTML. 





Gdzie klient zobaczy komunikat?

Klient widzi komunikat w panelu klienta na dniu diety, poniżej przykład dla dnia 11.11:


    • Related Articles

    • Komunikaty

      Zakładka "Komunikaty" to przestań, w której można utworzyć oraz podejrzeć wiadomości wyświetlane w ramach profilu klienta. W komunikacie możemy utworzyć dowolną treść np. o utrudnieniach z dostawą, o nagłej zmianie posiłku w diecie czy wyjątkowej ...
    • Czym jest "Przepis" w Caterings?

      Czym jest "Przepis" w Caterings? Przepis to element dania (danie jest tym co dostaje klient). Przepis jest tym co ma zrobić kuchnia. Przykładowo: jeżeli nie będzie przepisu np. na pokrojoną paprykę, to kuchnia tej papryki nie pokroi. Jak robić ...
    • Dlaczego podwójnie występują składniki na pojemnikach (raport "Naklejki na dania")?

      Możliwa jest taka konfiguracja w której różne składniki nazywamy taką samą nazwą dla klienta i jednocześnie dodajemy je do dania. Tym sposobem pokaże się więc lista składników w raporcie i z tymi samymi nazwami dla klienta. W sytuacji jak ...
    • Czym jest szablon i jak go stworzyć?

      x
    • Jak podłączyć i konfigurować PayNow?

      Aby poprawnie podłączyć PayNow do systemu Caterings należy: 1.Wejść na panel mBanku -> PayNow, po czym wejść w 'ustawienia' i 'zębatkę' 2.Następnie należy przejść do 'Sklepy i Punkty Płatności' i dodać nowy 'Sklep' 3.Przy 'Domena sklepu' należy ...