Komunikaty

Komunikaty

Zakładka "Komunikaty" to przestań, w której można utworzyć oraz podejrzeć wiadomości wyświetlane w ramach profilu klienta.



W komunikacie możemy utworzyć dowolną treść np. o utrudnieniach z dostawą, o nagłej zmianie posiłku w diecie czy wyjątkowej okazji z której mogą skorzystać klienci. 

Dodanie komunikatu




Uzupełnij treść komunikatu w formie podstawowej lub HTML, wybierz datę, kiedy komunikat ma się pojawić na profilu klienta i zapisz, aby opublikować.



Edycja lub usunięcie komunikatu jest możliwa za pomocą ołówka lub kosza.



    • Related Articles

    • Czym są „komunikaty” na torbie i jak je wykorzystać?

      Komunikaty służą do poinformowania o ważnej sprawie klientów, którzy mają torbę na dany dzień. Przykładowo może to być komunikat o spóźnionej dostawie, o dostawie świątecznej etc. Gdzie dodać komunikat? Komunikat można dodać w zakładce Komunikaty. ...