Panel statystyk

Panel statystyk

Dashboard

Dashboard, a właściwie 'panel statystyk' - jest to 'strona startowa' panelu admina a zarazem tablica z ogólnymi informacjami o zamówieniach, przychodzie czy klientach.

Zawarte tam dane dotyczą aktualnie wybranej marki (jeżeli na panelu Admina znajduje się ich więcej).


Znajdziemy tam podstawowe statystyki z obecnego dnia z krótkim opisem:

  • Przychód z zamówień złożonych dzisiaj

  • Ilość dostarczonych dzisiaj toreb

  • Punkty skarbonki, jakie klienci otrzymali za dzisiejsze zamówienia - aby klienci otrzymywali punkty, moduł skarbonki musi być aktywny i poprawnie skonfigurowany.

  • Liczba nowych klientów, którzy dzisiaj założyli konto na panelu klienta



 

Wykres "Dochód torba"
Ten wykres prezentuje dochód generowany przez każdą torbę, uwzględniając następujące czynniki:
  1. Koszt składników (foodcost) używanych w danym dniu we wszystkich wyprodukowanych daniach/torbach.
  2. Koszt pojemników używanych tego dnia.
  3. Koszt papierowych toreb lub kartonów.
  4. Koszty obsługi logistycznej.
  5. Wpływy z każdej torby, po odjęciu rabatów, kodów rabatowych i punktów ze skarbonki.
Wykres prezentuje skumulowany bilans na każdy dzień z ostatnich 30 dni.

Wykres "Statystyki przychodów"
Dalej znajdują się wykresy przedstawiające poglądowe statystyki dotyczące przychodu z podziałem na miesiące oraz lata. (poniższa ilustracja)

Na stronie znajduje się również podobny wykres dotyczący zamówionych toreb.

 

 

Poniżej znaleźć możemy ostatnie komentarze klientów wraz z ich oceną komentowanych dań czy dostaw. U góry po prawej stronie znaleźć możemy link do podstrony komentarzy, gdzie widać je wszystkie.



W ostatniej sekcji znaleźć możemy wykres dotyczący statystyk płci wśród klientów (screen przedstawiono poniżej), oraz wykres dotyczący informacji 'Skąd o nas wiesz'.





    • Related Articles

    • Jak wyczyścić cache / odświeżyć panel?

      x
    • Raport analityczny

      Zaawansowana analiza wieloobszarowa, to raport, który umożliwi Ci dostęp do statystyk i analiz porównawczych Twojego cateringu w stosunku do konkurencji oraz do trendów panujących na rynku. Dane zawierają między innymi informacje takie jak: średnia ...
    • Jak podłączyć i konfigurować PayNow?

      Aby poprawnie podłączyć PayNow do systemu Caterings należy: 1.Wejść na panel mBanku -> PayNow, po czym wejść w 'ustawienia' i 'zębatkę' 2.Następnie należy przejść do 'Sklepy i Punkty Płatności' i dodać nowy 'Sklep' 3.Przy 'Domena sklepu' należy ...
    • Integracja z Thulium

      Caterings może zostać zintegrowany z platformą Thulium. Integracja zapewnia przesłanie informacji o użytkowniku tzn. założonym koncie w Caterings do Thulium wraz z informacją o numerze telefonu, adresie e-mail czy linku do podglądu klienta w ...
    • Magazyn

      Lepiej pilnuj kosztów produkcji, dzięki pobieraniu cen składników bezpośrednio z faktur. Co więcej ułatw pracę zakupowcom, dzięki bieżącym wyliczeniom, ile towaru jest na magazynie a ile potrzebne jest do produkcji. 1. Ustawienie Magazynu w ...