Problemy z logowaniem do systemu Caterings

Problemy z logowaniem do systemu Caterings


Problem

Czasem, wskutek błędu sesji, Caterings nie pozwala się zalogować. Zazwyczaj wyświetlany jest wtedy  komunikat o błędzie i konieczności odświeżenia, który nie znika po automatycznym ani ręcznym odświeżeniu strony.

Problem może dotyczyć zarówno pracowników, jak i konsumentów. Rozwiązanie jest w obu przypadkach takie samo.

Rozwiązanie

Najpierw trzeba się upewnić, że jest to problem lokalny. Najłatwiej sprawdzić to, próbując zalogować się w oknie prywatnym/incognito przeglądarki (otwiera je skrót klawiszowy Ctrl+Shift+N). 

Jeżeli logowanie do Cateringsa działa w tym trybie, a w zwykłym nie, to ewidentnie świadczy o jakimś problemie z plikami tymczasowymi - właśnie sposób obsługi plików tymczasowych odróżnia tryb prywatny od normalnego działania przeglądarki.

Jeżeli logowanie nie działa w trybie prywatnym, może, ale nie musi to świadczyć o tym, że problem jest po stronie systemu. Warto na wszelki wypadek sprawdzić, czy logowanie działa na innych urządzeniach z wykorzystaniem innych kont użytkowników. 
Uwaga: Jeżeli na żadnym urządzeniu żaden użytkownik nie może się zalogować, konieczny może być kontakt z Działem Wsparcia Caterings za pomocą formularza dostępnego na dole tej strony w celu zgłoszenia awarii.

Jeżeli potwierdziło się, że problem dotyczy jednego urządzenia i konkretnej przeglądarki, najczęściej można go rozwiązać po prostu usuwając pliki tymczasowe. Opcję tę znajdziemy w ustawieniach przeglądarki, w sekcji związanej z prywatnością i bezpieczeństwem. Możemy też łatwo otworzyć właściwe okienko korzystając ze skrótu klawiszowego Ctrl+Shift+Delete.



Kluczowe jest tu usunięcie wszystkich plików cookie i danych witryn. Warto wybrać opcję “Od początku” i dopiero wtedy kliknąć “Wyczyść dane”. UWAGA: Spowoduje to wylogowanie ze wszystkich stron i aplikacji w używanej przeglądarce.
Następnie należy wrócić na stronę logowania i wykonać tzw. twarde odświeżenie strony, klikając na przycisk odświeżenia strony równocześnie trzymając wciśnięty przycisk Ctrl. Pomocny może być skrót klawiszowy Ctrl+F5 lub Ctrl+Shift+R. 

Jeżeli wyczyszczenie plików tymczasowych i twarde odświeżenie nie pomaga, trzeba spróbować ręcznie usunąć dane strony. Aby to zrobić, trzeba:

  1. Kliknąć prawym klawiszem myszy na dowolne puste miejsce na stronie, na którą chcemy się zalogować i z menu kontekstowego wybrać Zbadaj (ang. Inspect)
  2. Po prawej albo na dole pojawi się okno konsoli dewelopera. Na górze jest pasek menu z ikonką “>>” - trzeba na nią kliknąć i wybrać Aplikacja (ang. Application)



  1. Następnie z menu po lewej wybieramy Magazyn (ang. Storage) i klikamy na przycisk Wyczyść dane witryny (ang. Clear site data). Warto zaznaczyć też pole “uwzględniając pliki cookie innych firm” (ang. “including third-party cookies”).



  1. Jako ostatni krok wykonujemy twarde odświeżenie strony (Ctrl+F5/Ctrl+Shift+R)

Powyższe zrzuty ekranu pochodzą z przeglądarki Chrome. W innych przeglądarkach konsola dewelopera może wyglądać nieco inaczej, a poszczególne elementy mogą nosić nieco inne nazwy, jednak zasada działania jest zawsze taka sama.

Po wykonaniu tych kroków powinno być możliwe zalogowanie. Gdyby to nie pomogło, prosimy skontaktować się z nami poprzez formularz na dole strony.


    • Related Articles

    • Integracja z Thulium

      Caterings może zostać zintegrowany z platformą Thulium. Integracja zapewnia przesłanie informacji o użytkowniku tzn. założonym koncie w Caterings do Thulium wraz z informacją o numerze telefonu, adresie e-mail czy linku do podglądu klienta w ...
    • Czym jest "Przepis" w Caterings?

      Czym jest "Przepis" w Caterings? Przepis to element dania (danie jest tym co dostaje klient). Przepis jest tym co ma zrobić kuchnia. Przykładowo: jeżeli nie będzie przepisu np. na pokrojoną paprykę, to kuchnia tej papryki nie pokroi. Jak robić ...
    • WOM w Caterings

      Wskaźnik WOM Co to jest WOM? Wskaźnik WOM pokazuje wartość po obróbce mechanicznej. Jest wyrażany w procentach. Gdzie znajdziesz wskaźnik WOM? Wskaźniki WOM i WOT wyświetlają się w 2 miejscach w panelu admina – w Składnikach i Przepisach (kategoria: ...
    • Z czego wynika opłata przy modyfikacji dni diety

      Z czego może wynikać opłata przy modyfikacji dni diety? Ze zmiany diety, wariantu lub kaloryczności na droższą opcję. Przeniesienie dostawy na droższą strefę. Utrata rabatu za wspólną dostawę przy zmianie terminu dostawy, gdy diety diet przestają się ...
    • Integracja z Goodspeed

      x