Zapytania klientów

Zapytania klientów

Funkcjonalność zapytanie klientów pozwala na zbieranie informacji o kodach pocztowych, miejscowościach wpisywanych przez klientów w panelu, które nie są aktualnie obsługiwane przez system.



Te dane mogą być wykorzystane do dalszej analizy i zdefiniowania nowych kodów pocztowych, które można dodać do listy obsługiwanych przez system, co z kolei pozwoli na rozszerzenie obszaru dostaw.
Opcja ta pozwala na zwiększenie efektywności i elastyczności systemu oraz zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie dostępności cateringu w ich okolicy.

W tej sekcji dostępne są również funkcje eksportuarchiwizacji oraz ustawień kolumn, które zostały dokładniej omówione w poprzednich artykułach.
Te narzędzia pozwalają na pobranie, przechowanie oraz ponowne wykorzystanie różnych informacji i ustawień.

Powiadomienie mailowe 


Gdy dany adres zostanie dodany do strefy dostaw, system automatycznie wyśle powiadomienie e-mail na adres, który został podany podczas rejestracji. Dzięki temu klient zostanie poinformowany o tym, że jego adres jest już obsługiwany przez system i może skorzystać z usług.